Idag är det fredag

axelinaackie.blogg.se / 10 Oktober, 2014 - 08:54 / Allmänt

Jag kan inte börja se fram imot fredagen förrän skoldagen är slut som är klockan 2. Har nämligen ett småpissigt schema på fredagar som inkluderar både matte, SO, engelska, svenska och IUP. Det sistnämnda är väldigt chill dock. Då har jag som uppgift att prata engelska bara, låter kanske lite konstigt. 
Nej nu får det vara nog om skolan, hur kul är det att läsa om lixom? Inte kul att skriva om det iallafall (skippar punkten) 
 
Idag står följande på schemat:
- Bosse ska ridas
- Polo ska ridas
- Sonja ska ridas
- Polo ska klippas klart
- Elenya ska jag borsta massor och möjligtvis rida henne lite. Det beror på. 
 
Sedan ikväll är det idol och TVD, det kommer ju ut på fredagar! ååhhh 
ahahahaha


Postat av: Anonym

vad skulle du göra om din bästa vän berättade att den hade fått spysjukan, och typ 4 dagar efter gått till skolan när de fotfarande är smittrisk, hur skulle du göra för att lixom inte va elak o säga liksom kom inte nära mig? vad hade du gjort om den kom nära dig och sånt?

Svar: Jag skulle sagt att jag inte ville vara nära och sedan hållit mig långt borta. Ser absolut inget elakt i det!
None None

2014-10-11 @ 09:39:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: