just a regular weekend

axelinaackie.blogg.se / 11 Oktober, 2014 - 10:55 / Allmänt

Gårdagens avsnitt av TVD var så sorgligt, längtar redan till nästa fredag då ett till avsnitt kommer! Det är såsåså bra.
Vaknade vid 9 idag, gick upp, åt frukost och nu sitter jag fortfarande här klockan 11 och har inte kommit längre än till köket. 
Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag ska tävla, det var riktigt längesedan nu! Kommer hinna gå en hel månad mellan tävlingarna. På söndag nästa vecka ska jag till sydslätten och hoppa med båda ponnysarna. MB+5 med Polo och MB med Bosse.
Mer om det!
 
Igår red jag ut Polo, klippte klart honom, trimmade Bosse, trimmade Sonja och borstade Elenya. Det gick as bra med allt! Idag ska jag rida mina 3, Elenya, Polo och Bosse. 
ha deeeeeeee
 


Postat av: Anonym

Ska oxå till sydslätten och hoppa samma klasser som dig :)

Svar: Åh vad kul! :)
None None

2014-10-11 @ 18:12:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: