Känns bra nu

axelinaackie.blogg.se / 14 Oktober, 2014 - 20:04 / Allmänt

Red ordentliga pass på alla 3 idag. Först Bosse som jag red ut på 35 min med skritt och trav på lite grusvägar. Sedan trimmades han ytterligare 15-20 min i paddocken när jag kom hem där jag flyttade honom för skänkeln och såg till att han var läsgjord. Gick jätte bra med både uteritten och paddocks-ritten. ;-) det var kul att känna hur mycket snabbare det gick att få honom fin när han hade varit ute en stund innan. 

Sen reds Polo lite på samma sätt men han fick en lite kortare tur på 15 min trav i skogen och sedan 15 min i paddocken. Även han var väldigt duktig! 

Sen Elenya. Henne reds i ridhuset då det blev mörkt och jag red väldigt intensivt med mycket galopp. Hon måste komma igång ordentligt nu så det var behövligt! Det gick jätte bra också, hon var grym på förvänd galopp!

Nu ska jag äta middag och sedan gå till kojs 


Postat av: Anonym

bråkar du och antonia ofta? vad bråkar ni om? bråkar ni i stellet?

Svar: ja ganska ofta, småsaker typ. Jaa, det händer!
None None

2014-10-14 @ 23:04:30
Postat av: Anonym

Kan du inte lista alla dina ponnys som du haft å berätta om dom och bilder :)

Svar: jo visst skulle jag kunna göra det! :)
None None

2014-10-15 @ 12:03:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: