Måndag! :D

axelinaackie.blogg.se / 20 Oktober, 2014 - 09:18 / Allmänt

God morgon allihop! Trots att jag inte kom i säng förrän klockan 12 igår och alarmet ringde 07.20 är jag inte det minsta trött eller deppig. Vet in varför? Jag har en massa anledningar men den största är att jag bara går i skolan 2 dagar denna veckan. 
På onsdag morgon rullar snödroppen,(lastbilen) mot Tyskland och stall Bengtsson&Kristoffersson. Där i sitter jag, sörran, Bosse, Bullen och Lillan. Men dom tre sistnämnda sitter inte ner då. Och chauffören mamma såklart. Det ska bli så himla kul iallafall! 

Kommer göra massa skolarbete ikväll och imorgon så att jag slipper tänka på det under resan. Men jag har alltid tid för er bloggisar ändå<3<3 MEN, jag kommer ha lite svårt att ordna tidsinställda inlägg för hela resan vilket är ons, tors, fre, lör, sön, mån, tis. 
Ska försöka ordna några stycken iallafall, ett om dagen är ju bättre än inget! 

Bosse på galoppbanan 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: