Positiv

axelinaackie.blogg.se / 07 Oktober, 2014 - 19:18 / Allmänt

Just precis, nu känner jag mig positiv! Jag har en massa att se fram imot som jag tänkte dela med mig av nu. 

- ponnysarna var super fina idag, gjorde en markarbetsövning med lite upphöjda bommar och studs. Polo var väldigt rapp i benen och Bosse var väldigt lydig! 
- imorgon ska vi till gymnasiemässan inne i Gbg med klassen. Det är väldigt chill, kul med lite omväxling lixom. 
- Just för tillfället har vi bara två läxor som inte känns särskilt betungande över huvudtaget. 
- Elenya lever och är väldigt pigg. Dock bajsar hon väldigt lite... Är fortfarande lite orolig över henne så jag kanske inte skulle tagit med denna punkten på "positiv-listan". 
- Snart är det tävling, om en och en halv vecka ganska precis. Love tävlingar
- Vecka 43 åker jag till självaste RolfGöran Bengtsson med KosseBosse! 
- Snart är det höstlov vilket innebär Änglahoppet! 

Inte ens att det regnar tynger ner mig, fast där ljög jag dock. ;-) regn är aldrig speciellt kul men man ska se det från den ljusa sidan - regnar det idag kanske det inte regnar imorgon! 

Jag, lite diffus till vänster och mina bästa bröder


Postat av: Anonym

åh bror <3

2014-10-08 @ 07:30:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: