So cozy

axelinaackie.blogg.se / 01 Oktober, 2014 - 18:46 / Allmänt

  
sitter med tända doftljus i hela rummet på min vita lilla pläd. När jag skrev ordet pläd kom jag och tänka på wowjocke. Hahah sjukt roligt klipp, en riktig klassiken.
Över till något helt annat nu.
 
Har gått runt hela dagen och klagat på att Clara inte var i skolan och att jag är dukvakt denna veckan. (dukvakt=man torkar borden i matsalen, vaktar maten så ingen tar för mycket och dukar fram)
Har tyckt lite synd om mig själv och tyckte livet var trist. När jag sedan fick reda på en grej som var 100 gånger värre än de lyxproblemen jag hade fick jag mig en tankeställare. Man ska för fasen inte klaga. Vem bryr sig om man är dukvakt, om juicen var slut imorse, om det regnade eller om dagen varit allämt dålig? Det kan alltid vara värre så var tacksam och glad för det du har. Skriv en lista på minst 5 saker du är tacksam över i livet. Det kan vara en så simpel sak som "jag är tacksam över att jag är frisk". För vet ni, det är något man verkligen ska uppskatta. 
 
 
Över till något helt annat igen.
Har precis ätit middag och ponnysarna står motionerade i stallet. Galopperade massor på galoppbanan idag med båda 2 och dom var så glada! Polo var lite för glad dock då han tog galoppen på fullaste allvar och sprang lite för fort, tsss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: