tar det lite lugnt bara

axelinaackie.blogg.se / 04 Oktober, 2014 - 20:20 / Allmänt

andra inlägget för dagen, starkt känner jag! Haha! Men på helgerna vill jag bara ta det lugnt och inte göra så mycket annat än att vara i stallet och kolla på film. Skolan stressar mig så sjukt mycket så jag vill verkligen ta vara på de få lediga dagarna som är. Till exempel så drömde jag att jag var as stressad för att jag kom sent till skolan, det var typ 3 min tills jag började och jag var fortfarande hemma och plockade ett äpple i trädet, hahah! Fast det är inte så kul egentligen, att skolan orsakar att jag drömmer mardrömmar.
 
Ponnysarna är rida idag as usual, Polo i skogen och Bosse fick ett lite lugnare pass med 20 min skritt i skogen och sen travades han i paddocken i kanske 15 min. Gick jätte bra med båda två :)
 
Nu ska jag kolla ikapp några avsnitt PH och äta naturgodis. Kom ihåg på den tiden jag ansåg naturgodis som nyttigt - hahaha så kul
Vampire var såsåsåsåssåsåsåsåså bra, om ni inte har sett det, K O L L A




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: