Zuperznabb

axelinaackie.blogg.se / 13 Oktober, 2014 - 19:44 / Allmänt

Eller ja, påväg hem från stallet 20 i 8 kan ju diskuteras om det var supersnabbt eller inte, men jag har varit väldigt effektiv iallafall! 
Först vill jag berätta att min beställning från mountainhorse kom idag! Det var som julafton att öppna den stora lådan fylld med grejer till mig och hästarna. 

- ett par ridstrumpor 
- en vit piké T-shirt 
- svarta, blanka sporremmar med kronor på. 
- snokrem
- Ett träns till Elenya
- En sadelgjord 
- Stigläder 

Allt detta i väldigt bra kvalitet och mycket fint läder. Har tyvärr inte bild på allt men det får komma efter hand! 
Trimmade alla 3 i ridhuset och mamma var snäll och gjorde iordning hästarna. Det sparar man enormt mycket tid på! Det gick toppen med alla, Elenya reds lite hårdare med mer galopp och Bosse reds lite lugnare då han har gått väldigt mycket de senaste dagarna. 
Sen putsade jag allt, när man har nya grejer vill man hålla det tiptop i typ... En vecka, haha känner ni igen er? ;-) 

Jag har tänkt på att det magiska med att vara i stallet när man är i full rulle är att man inte känner av hunger. Det var först nu när jag satte mig i bilen som jag känner av hur sjukt hungrig jag är! 

Lite av sadelgjorden, den är lite bredare på mitten

Stigläderna 

Tränset 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: