2/3 klara

axelinaackie.blogg.se / 27 September, 2014 - 14:21 / Allmänt

Elenya är trimmad samt Bosse är riden. Bosse fick en lugn tur in the forest och Elenya fick ett mindre lugnt pass i paddocken. Galopperade 15 min (med pauser såklart) och hon var jätte duktig! Nu lite snacks som jag hade i sadelkammaren och sen är det Polo på tur! 





Postat av: Anonym

Vilka stigbyglar tycker du mest om? Sprenger eller freejump? Du får gärna förklara i olika vinklar

Svar: Sprenger då dom är mycket skönare att ha på foten eftersom att dom formar sig. :)
None None

2014-09-27 @ 15:02:20
Postat av: Anonym

hej.
vad skulle du gjort om du hade planerat att köpa ett par skor som du verkligen ville ha och så visade du dom för några kompisar och sen efter typ en vecka har en av dom köpt precis lika dana. Vad skulle du gjort då? hade du köpt dom ändån? hade du sagt något till personen? obs att du verkligen ville ha dom

Svar: Jag skulle tagit ett snack med den personen, sagt att det var jäkligt töntigt att köpa likadana och sedan vet jag inte om jag skulle köpt skorna eller inte... Kanske hittat några andra jag tyckte om, men om jag inte skulle hittat några skulle jag kanske köpt dem jag tänkte ändå. :)
None None

2014-09-27 @ 16:09:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: