God evening, saturday

axelinaackie.blogg.se / 06 September, 2014 - 20:49 / Allmänt

Tävlade ju idag vilket ni redan vet, ska även hoppa en klass imorgon och även då blir det 120cm med bästa Polisen. 
Det jag ska fokusera på imorgon är att starta i en större galopp, ha honom framme, kvick och allert samt hitta ett flow. Idag blev det lite snigel över det hela. Tur att jag har en så snäll pownie då :) 
 
När jag hade tävlat klart för dagen fick Polo vara här hos mamma och äta gräs, han var väldigt lycklig! Åkte sen och red Elenyado (kallar alltid Elenya för det hahah). Travar ju henne lite nu för tiden och det gick toppen idag. SKrittade först ut i 20 min och sen red jag i paddocken i 10 min. Tar det väldigt lugnt såhär i början. 
Borstade även på gullegubben och promenerade lite med honom! :)
 
Vill inflika att jag inte har ätit något onyttigt på hela 4 dagar och då menar jag verkligen ingenting! Är så stolt ska ni veta!
 
Nu sitter jag i köket och kollar på Jappeloup-filmen medan potatisgratängen är inne i ugnen. Imorgon är min klass ca halv 12. :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: