Im sorry mah friendos

axelinaackie.blogg.se / 17 September, 2014 - 19:44 / Allmänt

Uppdateringen idag, jag vet... Men har så fullspäckade dagar så ibland hinns inte allt med helt enkelt! 
Men nu är jag online igen ;) 
Alla 3 reds idag, precis som igår, i förrgår och alla andra veckans dagar. Först ut var Bosse och han trimmades. Det gick sisådär till en början då han inte riktigt tog bettet, men med mycket ben och större tempo ordnade det lilla dilemmat sig så i slutet kändes han super! 
Polo backtränades och det tyckte han var lite jobbigt, helt svettig när vi skrittade hem! Red en runda med nästan bara uppför, först skritt upp för en lång stenbacke och sedan galopp uppför väldigt långa grusbackar. Han var jätte duktig iallafall! 
Elenyado skrittade jag ut, hon fick en lugn dag mitt i hennes konditionsträning så att hon fick återhämta sig ordentligt. Gick finfint! 

Nu idol, middag och 4 läxor. 

Från idag, vattnet var helt spegelblankt, så vackert!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: