hej (eftersom att jag inte kommer på en bra rubrik fick det bli "hej")

axelinaackie.blogg.se / 15 Augusti, 2011 - 20:04 / Allmänt

Uch vilket bajsväder vi har.... ooh shiit jag nös 3 ggr på rad!! Det har varit mulet hela dagen och nu börjar det regna??
sommar var är du?
Detta vädret får mig att bli dyster, trött och må almänt dåligt.. skolan börjar på fredag, det är snart höst, jag har en besvärlig förkylning, sommaren har gått FÖR fort!
okey okey nu ska vi inte bara ta upp dåliga saker!! bra saker är ju att jag ska tävla i helgen! Min förkylning går snart över.. en annan bra sak är att jag har 3 fina ponnysar.. :)
Nu ska jag nog ta in ponnysarna onnan dom drunknar..
Fast så mycket regnar det ju inte... xd jaja hörs later on!
/Axelina


Postat av: Elin

börjar inte förrän på måndag :D

2011-08-15 @ 21:21:31
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: