hur 7tton han ni vara vakna nu?!

axelinaackie.blogg.se / 11 Augusti, 2011 - 07:24 / Allmänt

Hej allihop som är väldigt morgonpigga!
Vilket jag absålut inte är...
som ni förstår så är jag väldigt trött och har lite bråttom men jag ville skriva lite ändå!
Det tar ca 2 timmar att åka (och tävlingen är ju i grevagården) Men eftersom att mammas Iphone Dampar så går det inte att gå in på internet... @@@
jaja det kanske går idag, men vet ju aldrig.....
<3
/Axelina


Postat av: Michelle

Måste säga att jag tycker att du har en jätte fin och härlig blogg:D:D



Kram<3

2011-08-11 @ 08:16:03
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Var ju hos er på ridläger och kom hem idag, så jag har ju gått upp tidigt alla dagar XD

Såg dig förresten, ni var i ridhuset och red när vi hade teorilektion, och Antonia och Gul red dressyr på en volt ;)

Du med, du hade Harry Potter!

Måste säga att ni har grymma ridläger ;)

2011-08-12 @ 17:24:57
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: