jag äter vattenmelon!

axelinaackie.blogg.se / 07 Augusti, 2011 - 19:16 / Allmänt

Nu har jag ridit ut på alla 3 faktist!
vi började med att rida till sjön och galoppbackarna, då var alex, Catrin (alex mamma) och Antonia med.
När vi skulle galopera så drog nalle iväg med catrin så att hon inte fick stopp... hon gormade på honom och när hon kom där i full galopp så krek hon: FLYTTA PÅ ER! XDXD  HAHAHAHH
Här har vi catrin o Nalle ;)
ja, vi galloperade i backarna och hade jätte mysigt! här kommer lite bilder:
skritt på vägen. :)
Potter älskar vatten! :')
Galopp i vattnet! :D
My little dragon! <3
:)
sen kom vi hem, bytte hästar så att antonia red på ralle, jag på mix och alex på bosse! vi packade lite fika som vi sedan åt upp på en mysig plats.... :) vi red runt skolan och ralle var på ett riktigt bockhumör.... XD här får ni lite bilder från den turen oxå!
Mix man... XD :)
XD Finis Ralle!<3
Ralle mitt i ett tix... XDXD
den bilden var fin!  tycker jag! :)
asså nu måste jag ta ett break för att jag ska äta men resten av bilderna kommer snart! :)
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: