"lite" regn har väl ingen dött av!

axelinaackie.blogg.se / 29 Augusti, 2011 - 21:47 / Allmänt

Idag så har jag ridit ut med clara i det fina vädret! (ÖSREGN)! det var som om himlen öppnade sig!! Byxorna blev så blöta så att det rann vatten in i skorna!! xd Och när det kom en såndär skur som om det känns omöjligt att det kan regna så mycket, då blev Mix jätte rädd och gnäggade övergivet... lille Mix<3
Sedan red jag potter i Carinas ridhus. Han var lite trött så jag red inte så länge, men det gick bra iaf!
Nu äre nog bäst att jag stänger ihop datorn innan mamma får ett utbrott... :P
btw Jag har hängt upp bilder när jag hoppar i stallet.. Det blev jätte bra!! bild komme ri morgon tror jag! :)
gonatt!
gulligt! :')
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: