potters stil!

axelinaackie.blogg.se / 28 Augusti, 2011 - 18:08 / Allmänt

Ja, ni som gissade hade helt rätt när det gällde  håret! ;)
Jag har precis ätit middag! Oxfile med kantarellsås och pasta! :) Mums!!  och efterrätten får man ju inte glömma! (päron i ugnen med punch-grädde!) :)
Snart så ska jag gå ut och göra i ordinig smutsgrisen-potter. Men det är ju tur att man har magic brush i sånna här lägen!! xd
Alex ska komma med sina pållar och rida här! haha xd
_______________________________________________________________________________________________
Jag vill bara säga till er som läser min OCH antonias blogg att det blir lite samma samma hela tiden, eftersom att vi lever typ samma liv.. HAHA xd
Jag får nog gå ut nu så att jag hinner fixxa pottan, vi hörs!!
Potter jagade Ralle tills han stannade och kliades!! HAHA xd
Se så vit han var här!! (och det beror på att jag har stått o gnuggat in honom i schampo i +093840293 timmar... ;)
Och i vanliga fall ser han ut ungifär såhär!! *SUCK*
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: