stallet!

axelinaackie.blogg.se / 10 Augusti, 2011 - 09:05 / Allmänt

Visst är jag duktig som ställer väckarklockan på 8.00 ligger o drar mig till ca halv 9..XD Ger hästarna mat, mockar Ralles box... Sen orkade jag inte mer och gick in... men ändå! xd

här kommer bilderna på stallet iaf:
Ralles box i lilla stallet...
Potters box i lilla stallet...
Lilla stallet
Guls box...
Olle envisades om att vara med... xd
Mina träns.. ;)
______________________________________________________________________________________________
Middagen igår för er som vill veta vad jag åt... XDXD (det var jätte gott!)
HALF BAKED! <3
Nu ska jag gå ner och äta frukost, släppa ut hästarna och mocka potters box. Vi hörs later on!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: