Änglahoppet!

axelinaackie.blogg.se / 01 November, 2011 - 22:34 / Allmänt

Längtar 7kt mycket till fredag och helgen! MEN,,, jag har ju lovat mig själv att INTE göra det. Jag vet faktiskt inte varför jag gillar Borås... Det måste vara deras mysiga kafeteria!

Förra året jag tävlade där så hade jag med mig Rico. Jag snubblade på målsnöret kan man säga. Första dagen så kom jag 2a = första förlorarn... xdxd haha nejdå.
Andra dagen så rev jag SISTA hindret. Annars hade jag vunnit... Men man ska inte gråta över spilld mjölk! Söndagen var en ren skit.. Tror jag fick 9304 fel eller nåt. xd
Världens underbaraste B-ponny! <3
/Axelina


Postat av: Amanda

söt ponny :)

2011-11-02 @ 20:50:59
URL: http://amandaanger.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: