Bra fråga! ;))

axelinaackie.blogg.se / 28 November, 2011 - 21:28 / Allmänt

lisa
hej axelina jag såg på tävlingsdatabasen att du hade tävlat kulltorps batman, jag kände genast igen namnet och kom sedan på att det är evelina lindhs gamla ponny :D varför tävlade du den om man får fråga? :D
Det var såhär att igentligen skulle hon hoppa Batte, men det var samma tävling som GP-ponnyn och då krockade det så hon hann inte hoppa, då frågade dom om jag ville göra det istället. =D

Okeyy, nu har jag iaf ridit. Eller jag har faktiskt ridit 2 ggr idag! Innan vi åkte iväg och åt så skrittade jag honom i en halvtimme, men sen kom jag på att jag måste ju rida oredntligt eftersom att han har vilodag imorgon. Så jag fick helt enkelt rida när jag kom tillbaks. :) Det gick verry good! Det gick så bra att han fick en godis när jag var klar! HAHA xd

Såhär ser min plan ut inför helgen:

TIS: Han vilar. jag får nog börja packa lite smått, alla täcken och så, för att slippa vara i stallet till kl 11 på onsdag.

ONS: Markarbete, mycket lydnard som jag har tränat på alla andra dagar. Och packa klart ALLT.

TORS: Då serrö, då blir det uppstigning ca kl halv 6. För då ska vi först åka och lasta Potter i Erikas lastbil. hon bor en bit bort. Sen ska vi åka till färgan som står i varberg. den går kl 8.55.


Sen en helt annan sak. Visste ni att stormen igår hette BERIT JUNIOR!! HAHAHAHAHA
jag ligger o slappar
/Axelina


Postat av: Robin Falk

Vet det låter helt crazy berit junior! HAHAHAHAHA!!!! ;'D

2011-11-28 @ 22:30:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: