En tanke...

axelinaackie.blogg.se / 15 November, 2011 - 21:25 / Allmänt

Ibland har jag lust att bara vara för mig själv och tänka. Då så brukar jag tänka på lite olika saker. Till exempel saker som jag gärna vill ha, hur jag ska lägga upp en plan för veckan som kommer, vilka kläder jag ska ha dan därpå, ponnysarna, ja, det kan vara vad som helst.

Jag tänker oxå ibland på världen, Jag menar, jag lever ju i en hästvärld, men det finns så många andra världar oxå. Men självklart så är hästvärlden bäst. Hur kul kan det lixom vara att sparka runt på en boll, skuta en puck på en glidande is, sitta i soffan och inte ha något att göra, kasta en boll i en ring, ja, ni hör ju själva hur tråkigt det låter. Men alla människor är ju olika. Just du kanske tycker att den lila t-shirten var snygg  medans nån annan tycker att dom oranga skorna var skitsnygga. Så ÄR det och kommer alltid att vara. Det är ju på sätt och vis bra... Tänk om alla skulle vara lika, hur skulle det vara då?



/Axelina


Postat av: Emelie

Sant Ackie, du är så smart! :D

2011-11-17 @ 15:20:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: