RESULTAT!! =D

axelinaackie.blogg.se / 06 November, 2011 - 18:10 / Allmänt

Det har gått jätte bra idag!

Potter hoppade jag en L.A bedömning A.O. Sista hindret var en 3-kombination, och jag kom tokfel på den så stannade han, men han ångrade sig i sista sekund och hoppade sig igenom hela 3-kombinationen felfritt och jag slutade som 4rde placerad! :D

♥ Potter is tha kiiing ♥


Ralfen då!

Jag hoppde A-finalen och det var bedömning winning round. Med det menas att om det t.e.x är 2 dubbelnollor och 3 st med 4 fel så kommer dom med 4 fel med. Men i detta fallet så var det inte så. Uten det var 9 nollor till omhoppning. och jag var en av dom!! =) Han var jätte duktig i grunden. En lång och ganska svår bana men han klarade det ändå!<3

Omhoppningen bestod av 7 hinder varav en 3-kombination. Jag satsade och det räckte till en 2a plats! Det skillde 2 tiondelar till 1an... Och vi får inte glömma att priset jag vann var ett back on track täcke!! =D

♥ Emerald pride, i love tou! ♥

♥♥♥♥♥

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: