Resultat från idaag!

axelinaackie.blogg.se / 04 November, 2011 - 17:07 / Allmänt

Jadå, Ralle skötte sig finfint, jag var dubbelnolla och vi blev 7a (48 startande)  Jag är jätte nöjd! :)


Med Potter gick det destu värre... Han har typ kommit in i en dampperiod så han smet på sidan på 4a som var en grön oxer. Men kom ihåg, han stannade INTE!! det var väldigt viktigt! xd Sedan på 3dje försöket så hoppade han, men då sa stog nåra lite sådär halvklumpiga funktionärer ivägen så Potter fick ett dåligt språng... stackarn :/

Men ändå nöjd att han hoppade sista gången. Jag tar med båda imorgon oxå. Men då så åker vi halv 7!!! :o


Nu måste jag hjälpa Antonia att baka annars får hon ett prykbryt! men Brown Hare - pastel portraitbra!!!


/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: