tjooo!

axelinaackie.blogg.se / 03 November, 2011 - 21:47 / Allmänt

Imorrn, åker kl tio i 7... Om jag kommer att vara trött som en padda?? nej då, inte alls!
Min familj brukar alltid åka så att man kommer i perfekt tid! HAHA, Brukar vara på tävlingsplatsen ungifär en kvart innan min klass ska börja! Men jag är faktiskt heller det än att jag åker så att man är där 1 timme innan.....

Men NU måste jag seriöst gå och lägga mig!

Fast bara EN till sak till! Felicia har varit här! men nu har hon åkt hem. En annan sak var att när jag hade badat Ralle så att han var jätte ren så gick han in i boxen, gjorde ett försök att rulla sig men jag smackade upp honom. Sen gick jag till täckesrummet som ligger 5 m från hans box, och just då så rullade han sig och fick världens fläck på halsen!! Och jag var tvungen att bada honom en gång till....  @@@@@
men han är söt endå!

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: