Todayy...

axelinaackie.blogg.se / 20 November, 2011 - 19:29 / Allmänt

Så red jag 4 hästar. :) STOLT!

Jag började med Gul. Jag, Antonia (på ralle) och Felicia red ut. Gul var SKIT STARK!! men han är gullefjulle ändå! ;)

Sedan så skulle jag rida en ponny som vi provade till ridskolan, den var snäll men fattade inte riktigt vad man menade. Den var 7 år... :)

Sedan tog jag en barbacka tur på Potter. Alltid lika bra! <3



Sen, sist men inte minst, eller jo den var ju faktiskt minst... xd en annan ponny som vi provade till ridskolan. Detta var en JÄTTE söt liten B-Ponny<3 Och eftersom att den var så liten och söt så tycker jag om honom! Han hette Sunny och var jätte snäll, oxå 7 år. Jag hoppade några språng och det gick jätte bra! Men han har nog inte blivit hoppad så mycket...

Nu ska jag äta, tjaooooo


/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: