tralala

axelinaackie.blogg.se / 10 November, 2011 - 19:44 / Allmänt


Anonym om =D:
hahah oj missuppfattade, trodde du bara visade det du hade köpt.. men halsduken
var grymt snygg! Vart har du köpt den? :)

Så kan det gåå!! xd Tack så mycket! Jag har köpt den på Ginatricot. =)

Anonym om sharmör!!:
jag var på samma tävling men min ponny började att skena så jag ramla av. XD


Ups.. Hoppas du inte slog dig! Jag var på den tävlingsplatsen en annan gång (fast utomhus) Då kom jag 2a.
Sen på ärovarvet så stog den nån skogsdunge mitt på banan. Och av någon klumpig andledning
så lyckades jag att styra in i den, jag blev hängande i stigbygelnn och min ponny sprang iväg...
Alla kom med massa filtar och skit och sa att jag var tvungen att sitta ner fast jag inte slog mig ett
dugg!
xdxd
/Axelina


Postat av: Cajsa

Jag fattar inte hur du kan rida, hästar är ju svinläskiga!!

2011-11-13 @ 20:24:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: