mjaoo

axelinaackie.blogg.se / 29 Oktober, 2011 - 20:33 / Allmänt

Godkväll!

Idag red jag Ralle i paddocken, gick bra! Men jag skrittade ut först och han bockade inte en endaste gång! Duktig
pålle! <3

Jag Antonia och Felicia red ut oxå. det blev en tur på en och en halv timme. Haha, Potter var på Riktigt bra humör hela vägen! Som vanligt så bet han alla hästarna omkring sig, galoperade upp för alla backar och vägrade att gå först. Det är Potter det! ;)

Sitte nu och kollar på så mycket bättre, men jag tycker inte att det är så bra...

Det har inte hänt något annat kul faktiskt. Eller jo förresten! nu ska ni få höra! När vi red ut som sagt så kom det en stor vattenpöl. Eftersom att Vatten inte är Potters favorit precis så räknade jag med att han skulle smita förbi. Men istället så hoppade han av jätte långt ifrån och landade mitt i vattenpölen! HAHAH Detta hände 2 ggr!! xd Potter är ju för söt!

/Axelina








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: