alla svaren! :D

axelinaackie.blogg.se / 07 September, 2011 - 21:58 / Allmänt

Elin om fråga på!:
Hur många ponnyer har du haft?

Jag har haft 6 ponnyer!
alla var B utom 2 ;)



Anonym om fråga på!:
Vad är de högsta du har hoppat??
Hur högt har du tävlat som högst?? Med vilken häst??
det högsta jag har hoppat är 130 cm på ett enstaka hinder, det var med bosse! :) Det högsta jag har tävlat är 110. Det var på Ralle! :)


Anonym om fråga på!:
Ska du kvala in till GP-ponnyn 2012?? ISF, med vilken häst??
ja, jag hade tänkt det! (ialla fall försöka) då blir det nog med Ralle!


Sanna♥ om fråga på!:
vad heter du i andra namn?? ;)))
olivia och Margareta hahahahha


Emilia om fråga på!:
Hej!
Hur gick det till när du köpte din första ponny?
jag fick den av Antonia! :)


här var alla svar! är jätte glad att ni komenterade! men nu måste jag käka tjaoooo! :)


/Axelina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: