Är hemma nu, bara så ni vet!

axelinaackie.blogg.se / 11 September, 2011 - 18:51 / Allmänt



Sen lite senare ikväll så åker jag till mamma. då kan ni räkna med att det kommer upp bilder!

Imorgon äre måndag... då äre bara att börja räkna ner till fredag och helgen!
Ångest för alla läxor och prov som vi har hela tiden! När jag gick i 5an och hade en jätte bra fröken så hade vi typ 2 läxor i veckan, medans vi har typ 6 läxor nu +prov på det!? INTE okej!
Nu tycker jag att det är nog om alla tråkiga saker, så jag kan ju berätta om nästa tävling!

Det blir på söndag (tror jag) kan oxå vara lördag... jaja jag ska iallafall hoppa bara Potter. Det är DM.
Men jag kan inte berätta så mycket mera än att det är i troya.. Jag vet inte äns hur högt det är! xd 0-koll.se vare ja!
Kommer jag att träffa någon av er där? komentera isf! :)

älskar dig Emerald pride!<3
/Axelina


Postat av: Elin

Är du 99:a?

2011-09-11 @ 21:15:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Clara Lindgren

jag ska dit och hoppa båda och det är på lördagen och DM går i LA

2011-09-11 @ 21:51:04
URL: http://irreterandeflugor.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: