Ett svar!

axelinaackie.blogg.se / 01 September, 2011 - 20:28 / Allmänt

Anonym
vrf har du inte med nån bild på Ralle på din header?
Det ska jag förklara för dig här och nu. När headern fixades så hade jag inte fått Ralle än.. Men jag kanske ska byta den snart... så att jag har bara Potter och Ralle...
Då undrar ni kanske varför jag inte hade tänkt att ha en bild på Mix. Det är för att....  vi ska............ lämna tillbaka honom... :'( Min sista tävling på min lilla sockersöta ponny blir nu till helgen i fjärås.. Då ska jag ha exakt samma grejer som jag hade första tävlingen på honom. :') då när det gick så bra! :) Vi har beslutat att lämna tillbaka honom dels för att jag hinner inte med 3 ponnysar när det är skola och jätte mycket läxor. och dels för att min underbara B-ponny tid är över. Det är sorjligt men sant... Det kommer en bildbomb på Mix under kvällen! :)
hur var gammal jag  här?? Den som gissar rätt är  grym!
Är potters bakbensteknik grym eller grym???
Model house 2009.
(ahahah jag vet INTE vad som har hänt med mina ögon...!)
/Axelina


Postat av: Elin

Haha, tänkte precis fråga hur gammal du är XD Gissar på att du är 00:a...

2011-09-02 @ 08:15:19
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: