Exzenrtics mixed emotions!

axelinaackie.blogg.se / 08 September, 2011 - 16:00 / Allmänt

Hej .
Jag såg mix på lägret och han va jätte fin . En pigg ponny märkte jag när jag fick hjälpa Sandra att ta in honom / Henne.
jag har lite frågor jag skulle vilja ställa:
Känns det inte jobbigt nu när du inte har mix !? :/
Vems är mix ? :D
Kommer han komma tillbaka till dig ? C: ♥

Kram Sara
jadu, visst känns det jobbig eftersom att jag gillade honom så mycket! men samtidigt så hann jag ju inte med att ha 3 ponnysar så det är lite "mixed emotions" ;)
Mix ägare heter Helen carls och hon bor i frillesås.
Nej. jag tror inte det tyvärr.

:):):):)

/Axelina


Postat av: Elin

Vill du göra ett länkbyte med mig, eller ett bildlänkbyte?:)

2011-09-10 @ 08:37:30
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: