för er som inte vet så mycket om mig:

axelinaackie.blogg.se / 13 September, 2011 - 15:38 / Allmänt

Jag är en tjej som är född 00, har 2 C-ponnyer som jag tävlar Msvb nivå på. De ena heter Emerald pride och vi har köpte honom från Irland för nån månad sen. Harry potter som den andra heter har jag tagit över från min syster Antonia. Han har varit en B-ponny innan men blev uppmätt till C-ponny... Ja, det är en lång historia.
Jag har haft denna bloggen i typ 2 månader och jag valde att starta den för att jag skriver vad jag gör, hur det går på tävlingar, hemma när jag rider osv..
AHAHAH va bara tvungen att lägga upp denna!! XDXD
Harry potter!<3
me...
Look at my horse, my horse is amazing! ;)
EMERALD PRIDE!<3
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: