gomorron!

axelinaackie.blogg.se / 18 September, 2011 - 09:47 / Allmänt

Det är ganska sjukt att jag vaknar såhär dags när det är helg, jag brukar nämnligen vakna typ 8.00 för att jag är van att gå upp typ då. xd

jaja, idag ska jag rida på Ralle i paddocken, Potter oxå. Men inte så länge på Potter om han har träningsverk. :)
Sen ikväll så åker jag till mamma. Jag längtar väldigtmycket till helgen då jag ska till världens bästa tävling, nämnligen Ljungby! :)
IDAG SKA JAG UPPDDATERA MER!
vi hörs sen !
jag ligger o slapparHär låg jag o slappa på Potter! HAHAHAHAH
/Axelina


Postat av: Annie

vet du om Mix skulle tävla på Kungsbacka idag ? :D

Såg en häst som var väldigt lik, men inte säker på om det var han :/

2011-09-18 @ 13:33:48
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: