heej!

axelinaackie.blogg.se / 23 September, 2011 - 21:15 / Allmänt

Förlåt för att jag inte har uppdaterat. Jag har inte haft något internet förren nu.
Det har gått enligt min plan! Vi åkte och så stannade vi på laxbuktiken och åt good food + glass. Sedan kom vi fram, lastade ut alla grejor. Och fatta vad glad jag blev när vi fick reda på att vi fick stå i det riktiga tävlingsstallet! :D
RESULTAT då!
Ralle idag... han känndes lite slarvig och slapp så jag fick 2 skitpet. annars fin!
Potter. Jätte as grym bra var han!!! :) Jag kom 3a och 1a och 2a kom Evelina lindh. Och hon går inte att slå! ;)
Imorgon ska jag hoppa L.A på Potter och L.A och msv b på Ralle!
jag tänkte att ni ville ha ett gott skratt!!
HAHAHAHAAH
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: