hemma!

axelinaackie.blogg.se / 25 September, 2011 - 21:07 / Allmänt

Nu är jag hemma efter en kul helg i Ljungby! När vi åkte i torsdags så stannade vi på laxbutiken och åt god mat. om ni vill veta in i detalj vad jag åt så var det kokt lax med kulpotatis och romsås. (jag åt inte såsen) ;) sedan så åt vi glass! Mmmm...
Sedan kom vi fram, jag packade ut allt stuff och hängde upp det prydligt. Sedan åkte vi till hotellet. Men på vägen dit så köpte vi en påse chips och en marabo apelsin. Precis som planerat! ni kommer väl ihåg? ;)
Det blev fredag. vi gick upp ca åtta och gick ner och åt hotell-frukost! :D sedan åkte vi till tävlingsplatsen. Sen när jag skulle hoppa så startade jag Ralle först. 2 ner men vadå, L.A tycker Ralle är för småungar! Istället så var han felfri i morgondagens MSVB! Så nu är jag kvalad till MSVA!! :D jag har startat 2 msvb och varit nolla i båda. :)
Potter tog L.A lite mera på allvar. han var as snabb i omhoppningen och det räckte till en 3dje plats! :)
På lördagen så var jag nolla i grunden på Potter men hade two down in the second round. Jag red som en. . ja, vad säger man? dåre! ;)
Sedan på Ralle så stämde allt perfekt tills i omhoppningen... Det var en väldigt snäv sväng som jag bestämde mig för att ta. Ralle var inte med på notorna så att vi red rakt in i ett hinder så jag trillade av.. men jag slog mig inte ialla fall. Men som sagt, han var super i grunden!
som sagt så var jag ju nolla i MSVB-n i lördags oxå!! :D
SÖNDAG: Ralle fick vila efter som att jag hoppade 2 klasser på lördagen. Bara Potter fick hoppa över pinnar idag! Det gick kanonbra!! Bedömningen var a.o och jag blev 6a :) (det var 14 placerade) :)
Så summa sumarum så är jag jätte nböjd med helgen! :)


Nu ska jag sova!

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: