home

axelinaackie.blogg.se / 21 September, 2011 - 17:39 / Allmänt

MOCKAT-check! ALLTID lika skönt att hare gjort! Jag har gått o tänkt på en sak! Det är det dära med packlistan! så jag tänkte att jag skriver en här! bra ide va? ;) men LOVA att komentera om DU ser att jag har glömt något!
HÄSTARNA!
*skydd
*lindor
*sadelgjord
*sadel
*schabrak ggr 4
*padd
*träns ggr 2
*ledträns
*fleecetäcke
*stalltäcke för natten
*transporttäcke
*skryttäcken
*luva
*tränshängare
*täckeshängare
*boxgardin
*hö+krafft+MASSA ÄPPLEN FRÅN TRÄDGÅRDEN !!
*nummerlapp!
*skottkärra,grep
*puts
*borstar
*shampo
*pälsglans m.m
*hovfett

MIG SJÄLV!
*t-shirt
*finkläder
*finskor
*ridstövlar
*gummistövlar
*jympadojjor
*3 par vita ridbrallor +strumpor
*skjortor
*mjukisbyxor
*tjocktröja
*hjälm och väst
*spö
*sporrar
*regnjacka
*tjockjacka
*vanlig jacka

Som sagt, säg till om jag har glömt något! ;)
summer... <3
/Axelina


Postat av: Annie

Martingal elr brösta om du ska ha det ;)

2011-09-22 @ 09:06:56
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom där handtagen till tyglarna! ;)

2011-09-22 @ 15:23:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: