jag har inte kul....

axelinaackie.blogg.se / 07 September, 2011 - 15:30 / Allmänt

Nu sitter jag i skolan och gör ingenting. Eller jo, väntar på pappa... Sen när jag kommer hem så ska jag fixxa mina läxor, mocka, äta och rida sen ikväll. :) Jag Kan ju berätta lite om nästa tävling! Jag vet inte exakt när den är. Men jag vet att den ligger om några helger. Meetinget i ljungby äre! Jag har tävlat där en gång inna och då gick det bra! Det blir att hoppa ralle nån l.a och nån msvb.. :) Potter får hoppa l.a :) Det var allt för mig för tillfället men vi hörs väl senare? :) /Axelina


Postat av: Emelie

Hej hej sötis, kan du inte komma på 2-dagars tävlingen/meetinget i värnamo (lite ovanför ljungby om du inte vet var det ligger xd) Snälla för då ska jag vara med ;D <3

Klasserna är : LB/LA lördagen LB/LA/MSVB på söndagen :)



Snälla rara du kan du inte komma då för jag vill träffa dej ;D <3333

2011-09-08 @ 17:44:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: