jag slänger in ett litet inlägg såhär på morgonkvisten...

axelinaackie.blogg.se / 01 September, 2011 - 08:14 / Allmänt

Nu tänkte jag slänga in ett kort inlägg. ;)
Jag har precis tagit ut hästarna. Potter lånade Bosses stoora box inatt vilket han uppskattade!
(pappa hämtade ju Ralle och Bosse igår) :)
Men shiit vad kallt det är! :O det var en himla tur att jag satte på pållarna fodrade täcken!! Annars hade dom ju frusit ihjäl! ;) nee riktigt såå kallt var det ju inte.. Men det var INTE över 10 grader!! ;O
idag=onsdag... en ganska chill dag i skolan... efter lunch så har vi slöjd o musik.. och jag slutar tio i 3...
Jag tycker att man borde få sluta när man vill... Tänk vad bra det skulle va!
jaja nu måste jag sluta drömma och komma tillbaks till verkligheten.... +att jag mååste åka nu...!!
vi hörs senare!
väääldigt gammal bild, måste jag påstå! ;)
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: