min tanke....

axelinaackie.blogg.se / 19 September, 2011 - 17:22 / Allmänt

Tjenare ! sitter o kollar på tv som en riktig soffpotatis.
Är det någon mer än jag som slutar 4 en dag i veckan?? :O INTE okej asså!
Längtar såå mycket till Ljungby. Det är alltid lika mysigt där! Och att bo på hotell är ju as snajs (slippa lastbilen!! ) (Y)
Jag har planerat exakt hur det ska vara!
Först så ska mamma hämta mig från skolan, vi åker hem packar det sista och lastar hästarna. Vi svänger förbi skolan och hämtar Antonia, sedan MOT LJUNGBY! Vi stannar till på Laxbutiken och käkar as go mat + glass. ^^)
Sen när vi kommer fram så ska vi lasta ut alla grejor, Skritta ut på Hästarna så att dom får sträcka på benen. Hänga upp boxgardiner, ställa skåpet på sin plats, ställa höbalarna på varann... ;) Sedan när allt är klart med hästarna så åker vi till hotellet! Packar ut våra saker och åker hiss till rummet. Just det jag glömde att vi ska ha köpt en påse chips innan vi anlände på hotellet!
Vi slår på tv`n kollar på Robinsson eftersom att det är torsdag, och äter chips.

Ja, längre i tankarna har jag inte kommit än! :)
men jag skriver mer sen!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: