Nu har jag ridit mina små änglar!

axelinaackie.blogg.se / 09 September, 2011 - 18:03 / Allmänt

Det gick förvånandsvärt bra på Ralle! Han blir bara bättre o bättre! :) Jag började med att trava en ganska så bra stund, och jag tränade på skänkelvikningar och lite andra saker. han var väldigt lydig! Sedan i galoppen så kunde han samla sig och öka utan några som helst problem! :)
(eftersom att jag är hos pappa så kan jag inte lägga upp några nya bilder)
Sen kom Felicia! Vi skrittade ut en liten tur och det gick bra! Fast  Potter blev väldigt rädd för alla stubbar! :O xd
Jag red barbacka och vi hade jätte mysigt! ;)
Nu ska jag äta, men jag vet inte vad det blir... xd men vi hörs ju senare!
just det! jag borstade ju på Cleo oxå! sedan släppte jag henne i en hage så att hon kunde äta gräs, vilket hon uppskattade! :)
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: