Rubrik

axelinaackie.blogg.se / 12 September, 2011 - 08:16 / Allmänt

Nu så har jag en hel timme på mig att göra vad jag vill! Vi börjar 9 idag, men slutar desto värre 4!!! :( Men det är skönt att vi har idrott sista timmen.
På morgonen är det väldigt skönt att vara hästfri. Man har så mycket tid till annat. Mina hästar är nämnligen hos pappa nu. =väldigt skönt för att jag slipper att mocka och släppa ut dom i hagen! Fast jag är ju väldigt glad över att jag har så fina ponnyer! Dom är verkligen mitt liv! <3
Mamma ska åka o hämta dom idag, och det blir nog även hon som ska rida på Ralle... jag får se, jag tror nämnligen inte att jag hinner...
Mycket läxor har jag ju + prov imorgon... :/
ett liv utan er skulle vara ett liv utan mening... <3
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: