stallet dag!

axelinaackie.blogg.se / 21 September, 2011 - 22:04 / Allmänt

Det har varit en lång dag idag i stallet. Jag började med att rida. Potter var urfin, Ralle oxå! Han bockade bara en gång! xd
Det var väldigt skönt att vi kunde rida i Paddocken idag så att vi slapp vänta tills kl 8! :) Det var bara lite blött!
Sedan så badade jag båda, packade smörjde m.m. Men nu är NÄSTAN allt klart! Jag har lite stuff att göra imorgon oxå.
Vi ska åka samtidigt som Alex, oxh äta på Laxbutiken. Precis som jag hade tänkt! ni kommer väl ihåg...?  ;)
Till middag åt jag Köttbullar med makaroner! (Y)
dream on H-B.. hahaha XD
Nu måste jag sova om jag ens ska orka öppna ögonen imorgon! så godnatt!
/Axelina


Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Bloggtävling på bloggen där du kan vinna det supersnygga pannbandet "Rock circle" från Fortis Et Liber. Var gärna med och tävla om detta superfina pannband! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.myshowroom.se/bloggtavling-vinn-pannbandet-rock-circle-fran-fortis-et-liber/

2011-09-23 @ 20:49:53
URL: http://stockholmsjenna.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: