tjooo

axelinaackie.blogg.se / 10 September, 2011 - 18:16 / Allmänt

Nu så har jag varit ute typ heela dagen! Jag började med att rida på Ralle i ridhuset, Han var ASfiin! :) Pappa hjälpte mig, och jag tränade på galoppfattningar och att få honom att lyssna.

Sedan så red jag o Felica ut! Vi red runt skolan, och det gick bra! Men dagens misstag var att vi tog på oss tjocka jackor och lade på hästarna skrittäcken bara för att det regnade när vi red iväg, men sen så blev det jätte varmt! :o xd
Men Potter var ju ialla fall duktig! :)

Snart så ska jag äta middag. Lax och pesto-pasta blir det! :)
men vi får ju höras sen!

/Axelina


Postat av: Emelie

Du ska veta att du är JÄTTESÖT och att du har JÄTTESÖTA ponnyer :D <33333333

2011-09-12 @ 19:16:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: