träningen!

axelinaackie.blogg.se / 03 September, 2011 - 21:12 / Allmänt


Jag har ju inte berättat hurt det gick på träningen!
På Ralle gick det bäst! vi tränade på att hästarna skulle vara kvicka och uppmärksamma i en kombination, och eftersim att Ralle han en studsboll i varje hov så är han super kvick!
Potter har oxå blivit snabb i fötterna! men jag hade inte hand-tagen idag vilket var ett dåligt val.. han blev lite lång i mellanåt... men annars bra!

Vi åker kl 1 imorgon =sent... då har jag god tid på mig att göra pållarna finfina! ;)
RALLE!!<3<3 XD
/Axelina


Postat av: julia hallberg

det är vel inte ralle !!! <3 hihi det är ju en elefant. men vi ses vell på baltic !!!!!! saknar dig

<3<3 julia

2011-09-04 @ 13:28:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: