hejj

axelinaackie.blogg.se / 03 September, 2011 - 18:03 / Allmänt

Idag så har jag lixom inte hunnit blogga... ja, ni kanske förstår jag har haft mycke o göra. :) Men som tur var så hade jag felicia till hjälp! hon var min lilla slav. (Y)
Mix är badad, alla träns är smörjda, sadeln fixad och allt är packat.
NellieB om kläder, kläder, kläder
Fina kläder. Du ska veta att jag tkr du e en jätte duktig ryttare. 

kram

Tack detsamma!
uppskattar verkligen sånna kommentarer! :)


Nu ska ni få veta en heelt ointresant och ganska tråkig sak! kul va? ;)
Ralle ska ha det rosa anna scarpati-schabraket+luva.
Mix ska ha det duvblå anna scarpati-schabraket+luva.
Och Potter ska ha det vita HL schabraket. ;)

Nu ska jag gå ut och göra en sak Ralle hatar... Nämnligen-BADA! xd Potter får bada imorgon, han är ju VIT... @@ ;)

jaja vi hörs later on och ni får ha en fortsatt underbar lördag!

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: