Bättre sent än aldrig! right?

axelinaackie.blogg.se / 30 April, 2012 - 23:17 / Allmänt

okeyy, har varit iväg hela dagen! Först köpt maaassa kläder och sedan till stallet.
Kan ju berätta hur d gick när jag red idag!

Jag red först Cleo. Jag och Antonia skrittade ut "Nora vägen" som vi brukar kalla den...! ;) Vi fortsatte väldigt långt in och kom till finfina grusvägar och ängar! Jag och Antonia är ju bäst å att hitta nya vägar! ;) Men Cleo var iaf snäll. Lite dampig förstårs, men eftersom att alla mina hästar är det är har jag lixom vant mig... haha....


Sen när vi kom tillbaka så fick hon massa morötter och fick gå in o äta. Lite senare trimmade jag Potter i paddocken. I slutet blev han helt okej... Han var lite ryckig, stapplig och stel... Bra kombination dedär va? xd Menmen, imorgon blir det ett markarbetspass på Potter igen och Cleo ska jag rida ut med Felicia då jag ska vara i stallet HELA dagen (hoppas jag) ;);)
image descriptionimage descriptionimage description
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: