Okeyy

axelinaackie.blogg.se / 26 April, 2012 - 18:58 / Allmänt

Samlat mig lite nu men jag är fortförande inte säker på om jag kan skriva allt....

Jag skulle bara skritta en helt vanlig skrittur i ridhuset på min lilla ponny Potter. Jag har bokstavligt talat ALDRIG ramlat av på honom, aldrig! Men det otänkbara hände... När jag skrittade förbi den öppna porten så flög en fågel mot oss och Potter kastade sig åt sidan och jag var inte beredd. Vi gick omkull och han kom över mitt ben och mitt huvud fick en regäl smäll... Jag minns inte riktigt vurpan men Potter mår bra. När han hade ställt sig upp så kom han fram tull mig och stod bara där och nosade mig i håret, han är så omtänksam! :,) jag känner att jag får ont i huvudet bara genom att berätta, men sedan måste jag verkligen gå ut och se så att allt står rätt till hos Potter! <3



Postat av: Lina

Åh vad synd :( Men hoppas det gick bra med dig ändå.

2012-04-26 @ 19:48:18
URL: http://linaoshandy.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vaf*n???? Andra ponnyn !!ska det bli en tredje eller!!(skämt)



Hoppas att han mår bra<3

2012-04-26 @ 21:42:07
URL: http://feliciasponny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: