sisodärja!

axelinaackie.blogg.se / 05 April, 2012 - 21:23 / Allmänt

Hoppas ni kan uttala rubriken!


Nu hade jag då tänkt att skriva ett inlägg från datorn, inte bara lägga upp massa bilder (men det kommer nog en del när jag o Felicia rider ut imorgon).

Idag red jag Cleo och Ralle. Potter fick vila. Cleo var väldigt pigg o glad. Jag galopperade för första gången och det gick faktiskt rätt så bra! Fast jag fick ha händerna i målnen för att hon inte skulle dra ner huvudet och bocka... ;);)

Ralle red jag över lite bommar med, han hade lite bråttom men höll sig på mattan ändå! Jag har även varit och köpt en FIN sak på svensk ridsport idag..... (y)



/Axelina



Postat av: Felicia

Du var tvungen att ta den bilden där jag ser ut som ett damp barn?!!:D HAHAHAH!

2012-04-05 @ 22:50:52
Postat av: hanna

vad har du köpt ? ;)

kan du inte lägga ut en bild?

2012-04-06 @ 19:37:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: