Svaren på this or that! :D

axelinaackie.blogg.se / 10 April, 2012 - 16:17 / Allmänt

Nellieberntsson/Linnolsson?


Potter/Ralle/Cleo?


Tävla på gräs/sand?

 

GG/hv polo?


Kingsland/JW?

 

Kingsland/hvpolo?

 

Hoppa ostadigt och osäkert men HÖGT/hoppa stadigt och säkert lågt?



Sen några frågor oxå! :)

Kan inte du SNÄLLA videoblogga mer? :) Tex svara på detta i en videoblogg? Jag kan absolut videoblogga mera!! :) Men inte detta inlägget för att jag är hos pappa och här vet jag inte hur man gör.... ;))


Hur gammal är du? :) Jag är 12 år i år. altså 00a :)


Har du fått Cleo? :D Jajjamensan, nu är hon min!


Bor din pappa typ på en stor gård som är värsta ridlägergården? japp! Faktum är att vi bor faktiskt på en "ridlägergård" ! (Pappa har ridläger här på somrarna!)



Ha det bra!!

Postat av: Emma
dressyr/hoppning?

rostat bröd/inte rostat bröd?

godis/glass?

choklad/godis?

benn&jerry/lejonet och björnen?

östadkulle/alejennylund? (om du har tävlat där)

tävla utomlands/tävla i sverige?

katt/ hund?



/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: