tudeluu

axelinaackie.blogg.se / 19 April, 2012 - 18:14 / Allmänt

Nu sitter jag vid datorn för typ första gången på jätte länge! I vanliga fall så brukar jag ju blogga från mobilen. Men då blir det ju mest bilder på det jag gör, tycker ni att det är bra eller dåligt? Hade varit kul om ni kunde svara på det! :)

Idag red jag på bara Cleo för att Potter hade tappat en dojja.... Men jag klippte honom i alla fall. :) Det gick KANON på Cleo! Jag skrittade först ut i typ 35 minuter, sen galopperade jag i paddocken, jätte fin var hon! Nu när Ralle vilar så får Cleo låna Ralles träns, hon passar jätte bra i det! :)

Ni såg kanske bilderna i förra inlägget, det va från när jag red idag... NÄHAA? xdxd

image descriptionimage description
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: