Buenos dias!

axelinaackie.blogg.se / 28 Augusti, 2012 - 18:49 /

Jag tror att rubriken betyder goddag, men eftersom att vi aldrig får lära oss någonting i spanskan så vet jag inte riktigt....;-) Iallafall, precis när jag kom hem från skolan så åt jag kykling gryta, sedan gick jag ut och gjorde iordning Cleo. För att jag och Antonia red nämligen på travbanan idag! Den var jätte bra. Lång och perfekt underlag! 👌 Cleo var dock spänd, men det får jag räkna med när det var första gången + att hon vilade igår! :) När vi hade ridit klart där så mockade jag när jag kom hem och efter det red jag Potter i paddocken. Och jag gjorde en AXELINAS SPECIALAREEE!! (kommer du igår Felicia?) Jag travade nämligen inte! Utan bara skritt och Galopp. Jag tänkte som såhär att han är ju så dålig i trav, varför då hålla på att trava? xd han var iallafall jätte fin i skritten och galoppen! :-D jag gjorde som så att jag lät honom ta lite större galoppsprång på långsidorna, men jag tog tillbaka innan hörnet kom så att han jobbade igenom hörnet och inte bara sluddra igenom hörnen! Så det var nemas problemas!
Nu har jag precis kommit in och ätit lite hembakad rulltårta! Namnamnaam! Och det som är så skönt är att klockan inte är så mycket som den brukar vara när man kommer in från stallet! Det är bara 7 nu så jag har ju massa tid på mig att göra vad jag vill!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: